無陰功呀, 我架車浸左呀


一覺醒來,為今日可享半天假而心喜,因為禽晚聽到很多人話早會落風球,仲叫我早D訓明天返工…….,點知,翻開報紙看到內港水浸的相片……….. 咁我架車呢? 之後阿哥回來,說沿路上聽到人講昨晚海水倒灌得很厲害,下環街內浸左半隻腳,新苖的貨不知浸左幾多,而靠近內港的街口的肥婆茶館都浸左成張飯枱咁高,我們隔離屋話半夜大廈的樓梯都有浸左三四級。
走去睇下我部電單車,嗚嗚………,連舊年買的彈珠超人頭盔都浸哂,而旁邊就有隻死蟹和水浮蓮贈慶,前面的貨車吾知點解,個車頭翻倒地面。我哥部私家車都報銷。
大家都在提這事等於10多年前的水浸事件,只是那時候是清晨6時,一家大小忙著幫阿爸搬米,而今次的半夜發生,大家都在熟睡中,無人知………..我昨晚是一點意識都沒有(將架車駛去高一點的地方),雖然YVONNE告訴我,但又因我關悼電話而通知吾到我;而阿哥知道會有海水倒灌,但他估算不會咁厲害……….,一句講哂,無準備。

福音上面都提過:家主半夜來,一敲門,醒著的僕人是有福的,立刻就給他開門。你們應當準備,因為在你們不料想的時辰,人子就來了。




留言

  1. 寶珠
    還是有警覺性地睡覺啦
    昨晚雨不大,可是竟然水浸得咁厲害
    大吃一驚

    回覆刪除
  2. 唉....真係可憐...好彩我屋企果區唔怕...仲放多日假...
    真係有人歡喜有人愁....
    (不過聽講教員室都水浸....唔知我d豬肉鬆點呢....
    唔理啦~~聽朝先攪啦~~)

    回覆刪除
  3. 寶珠,下次我知道係d咁危急的關頭,要打去你屋企呀啦

    回覆刪除
  4. 這幾天深深感到, 原來人可以控制的東西真的很少很少, 無奈呢!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單