今日又有保齡球賽!

澳門公務員保齡球賽國慶盃!


              

                               嘩, 好多盃呀!                                                                 

           男女子各獎四名, 我扮哂野影張相先!

 

第一局, 一開波, 我好似仲未回魂咁, 創出歷史新低88分!       


   

   嘻, 第二局每一球都把動作都做得完整, 結果喜上眉梢,

食左火雞, 有200分, 是今日女子組單局最高的(BUT無獎), 也是個人第二高分!



            

 第三局, 手緊呀, 發揮得不好, 123分!  


                            

由於第一局太差了, 所以很難追前, 結局拿了第8!!

              

留言

  1. 珠珠你真係好叻呀~~~~~~~~yeah!!

    回覆刪除
  2. 得第8....寶珠你沒有發揮你的小宇宙嗎?以你的實力應該可拿更好成績呢~~~

    回覆刪除
  3. 犀利呀, 200分! 我成日都係得80~90幾分架咋.... = P

    回覆刪除
  4. 寶珠, 你打保齡好勁呀!!!

    回覆刪除
  5. 我連個波都拎5到得好...打WII我就叻..^^HEHE~

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單