和老媽逛街市

星期六的早上,依時依候醒過來,雖然想多睡一回,但老媽一句:同你去下街市諗下餸啦,我還是乖乖的醒來跟阿媽去街市。

 

在街口碰到一個閒坐的阿伯。老媽:梁生,咁落雨去邊啊?

阿伯:行下LA!

 

去到街市,我就如"蔡瀾逛菜欄"般,看到什麼菜就講出菜色名:

我:芽菜炒瘦肉LA,

老媽:芽菜都吾平呀!

我繼續:蝦醬炒通菜,紅蘿蔔洋蔥瘦肉湯.....E,青瓜....,青瓜大蝦沙律

 

老媽:嘩,發達LOR,大蝦......  (佢的意思話,大蝦好貴,咁識食)

 

在115魚檔:

老媽:E,有蝦喎!

我:可吾可以黎個茄汁煎蝦碌?

老媽:梗可以架。



魚檔老板:當然可以用笳汁LA,細細隻,仲入味呀!
老媽:佢話點整就點整LA
魚檔老板:梗係要就下LA吾通剩係就哂D孫嚰!
老媽:嘻,呷醋好耐LA!
(00下,有咩?)
魚檔老板:最緊要佢地肯食LA,食剩哂,SIZED野!好似禽晚得我地兩公婆食,阿肥仔又吾食……
老媽:美人照鏡就最好!禽晚D菜好好食,摘埋都係一人一箸,係阿女挾箸比我,如果吾係都好快食哂!
魚檔老板:呢度30
老媽:(指著撻沙)D係咪頭先個XX事頭婆買架!
魚檔老板:係呀!好靚架!
老媽:程兩條呀!
魚檔老板:37元!
老媽:嘩,100元無哂LA!
魚檔老板:咩無哂呀,買埋菜都得呀!
老媽:係咩?
魚檔老板:37+3067,仲剩33,買埋二斤菜都有剩呀!
老媽:同我打淨DLA!
 
碰到對面屋榮仔媽:
榮仔媽:嘩,咁好,大小姐出黎幫手!
老媽:梗係要佢睇下LA,等佢食米吾知米貴!
榮仔媽:大小姐放假咩?
老媽:星期六休息呀!
 
扇貝檔:
老媽:喂,買吾買餐食下?(指著聖子)
我:呢D好吾好呀?不過可能貴D(指著扇貝)
老媽:呢隻呀?
 
老媽:點賣呀?
扇貝檔老板:28蚊斤!
老媽:靚吾靚架?
扇貝檔老板:梗係靚LA!
老媽:同我揀幾隻LA!
扇貝檔老板:揀個D突哂出黎的,好似D肥佬咁,個肚腩突哂出黎就靚架LA!
老媽:點整呀?
扇貝檔老板:蒜蓉蒸,想香口D就加豆豉!44LA!
老媽:幫我劏開佢!
(老板邊開邊說:你睇幾靚,隻隻都咁肥)
老媽拿起聞一聞:喂,點解好似有DO既?
扇貝檔老板:咩臭,你問下呢個(指著選青口的AUNT),你估大陸買野嚰,呃人第二日吾開檔,我地日日開門! 你睇幾靚幾肥!
 
 
黃泥魚檔:
(見到好多人買老媽好少買的黃泥)
老媽:好吾好食?
嬸嬸:好甜。
老媽:我好少買,吾識買。點整架?
魚檔老板:好似d鱔咁,斬開豆豉蒸。
老媽:吾好食拎番出黎你買番喎? (總係無蝕抵)
魚檔老板(笑笑口):好,你蝕火水喎!
(又交易左一條)
 
望著老媽跟街坊,檔口老板的閒話及熟諾的關心,盡管言語上不蝕低,但大家都是笑笑口的……….
 
跳跳紥的魚向上一躍,水花四淺,我連忙退後三步,腦中閃出陳奕迅力歇聲嘶的畫面:
 
That’s …………… Just ……… Life………….










































 

 

 

 

留言

  1. 你媽媽好幽默呀~唔怪得培養出你咁樂天啦~~hehe, 珠珠, you are so lovely!

    回覆刪除
  2. 余小姐幾時帶我去街市買餸呀?

    回覆刪除
  3. 我好鍾意行街市同超市街, 一齊丫!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單