余立勤的點解


3歲的小姪兒余立勤回澳,我發現他時常問點解。

 
早上見到阿嫲叫余智潁起床返學,但余智智潁叫極都未醒:
點解家姐仲吾起身o?
 
六哥當廳長:
點解有個人訓係度o?
 
我夜回家:
點解你咁夜返o?
    因為多野做lor!
點解你咁多野做o?
...................
 
跟二嫂談起他的點解,她就說余立勤的點解問過不停,難以招架:
點解食飯要洗手o?
    因為隻手污糟lor!
點解隻手污糟o?
 
 
今日3號風球,私家車上班,夜晚加班,回到家差不到已9點了,在家附近兜了三個圈,都未泊到位,於是打電話回家求救,打算找人接力搵位,無奈家中的大哥二哥都吾識車,二哥出來陪我,不一會就找到了,我們二人回到家,開門時,余立勤即出來迎接:
 
點解泊吾到位o?
  因為無位LOR
點解無位o?
    因為俾人泊哂LOR
點解俾人泊哂o?
    因為我夜返LOR
點解你夜返o?
  因為我多野做LOR
點解你多野做o?
  因為我做吾哂LOR
點解你做吾哂o?
........................
 
和他躺在廳上,看向世界世發,周海媚在撒哈拉沙漠騎駱駝。

余立勤:呢個好睇!
我:點解好睇o? (今次仲吾俾我搵到機會,問番佢轉頭)
余立勤:因為騎駱駝lor
我:點解騎駱駝o?
余立勤:因為無電單車lor
我:點解無電單車o?
余立勤:因為好多泥沙
我:點解好多泥沙o?
余立勤:因為無石頭lor
我:哦,因為無石頭,所以吾到電單車?
余立勤:係呀!
 
 
哦,其實,只是我答吾到佢的點解,而佢對我的點解,游刃有餘,一點都不覺得難,想必佢諗緊:
點解呢個姑姐咁蠢o?
















































留言

  1. 等我哩個教育家發表下意見先~~
    你余家都好多醒目仔女bo...
    余小朋友成日問點解, 證明佢:
    1)對哩個世界好奇 or
    2)喜歡查根究底 or
    3)鍾意同人講野 or
    4)鍾意玩你地
     
    以上任何一樣都表明佢係....."醒" ge!

    回覆刪除
  2. 小朋友真係好多"點解"或者"呢個係乜嘢嚟架...."等等. 經常都會被問到"口啞啞". 真佩服他們的思考力和好奇心, 我都要跟佢哋學吓嘢!

    回覆刪除
  3. 余小朋友真的十分聰穎
    尤其在解答你的點解那段
    充分發揮幽默和耐性的本領
    我們大人還真應該向小朋友學習
    真想見見這小朋友

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單