SO GOOD


1026,氹阿媽開心,約埋阿嬸阿叔飲茶後回家打麻雀,(因為前一日她生日,大家都很忙啊)向三老進賬一點心意後,換阿哥上場

 

外出老楞佐堂一回,回家後,差不多煮飯時間,自動請纓,問阿媽要煮什麼,就入廚房做事前準備。

 

原先媽媽要弄葡國雞的,但因為今晚要吃蟹,所以我改為雲耳蒸雞(不過結果係雲耳煮雞)

切羗絲,自揣該切得幼細了,拿出去給三老一看:唔該一開四呀

吓,好幼喎,仲一開四????”

係呀,唔幼邊好食架!

…………..

 

就這樣,拿著那條自認很幼的羗絲,入廚再做過。

唉,切幾條羗絲都花左鬼死咁多時間。

 

然後呢,切羗片,這個容易很多了,而且媽媽早就刮淨羗皮,我只是略為加工而已,整咩呢,就係羗蔥炒蟹,這道菜,是早些日子跟媽說想食蟹,在家煮當然比出外吃便宜嘛,而且可以慢慢嘆,食相又不會給人看到;蔥呢,老媽早就切好了。

 

又幫手量米,洗米,再按電飯煲掣就可以了。

 

老媽出場了,指揮我煮雲耳雞(雞也是早就醃好了),工序很簡單,先煮羗絲,雞落鑊兜,再下雲耳及蔥,手要不停兜(隻手都幾攰架),差不多了,落鹽調味,老抽上色,再下水蓋鑊煮,約10分鐘,雞熟了再用生粉埋芡即成,味道不錯喲。

 

至於壓軸菜羗蔥炒蟹,當然是老媽的SHOW TIME LA,劏蟹前有隻蟹已鬆綁,雖然兩母女夾手夾腳,但都被佢遊走左成個廚房一陣,最終在不被牠的蟹酣夾到時,就處決佢;不過,老媽劏蟹時,我還是不忍心看,離開廚房。

 

吃飯了,是日晚雖然不齊人,但也吃得很高興,因為我最鍾意吃蟹;膏蟹的膏很多,但較實,相對大閘蟹的膏會比較多汁,但肉多,實在很滋味,連羗蔥汁都可拌飯吃,不過智潁也要跟著我這樣吃,唯有割愛LA

 

這晚,還第一次喝花雕酒,原來,酒要先溫熱,再加話梅喝,初喝不覺得怎樣,但喝到最後有話梅的鹹味,很特別呢。

 

晚飯後,仍繼續竹戰,結算,貢獻了100大元,而老媽,也輸了200多元,不過,她很開心,大家都好開心,這就夠了。

 

 

羗蔥炒蟹

   雲耳雞 

        

    仲有灼生菜,白合佛手瓜湯(好潤肺架)

 

               

留言

  1. 好似好好味GUM..FION都想食CRAB AR>.<
    FION也想念MAMI GE住家菜...[雖然MAMI成日5煮飯]

    回覆刪除
  2. 珠珠幾時嚟我屋企幫我上番堂烹飪課? 我都係最鍾意食蟹架!! 不如我生日你整俾我食啦!! ^^

    回覆刪除
  3. 祝寶珠媽生日快樂, 身體健康!

    回覆刪除
  4. 你好中意食野, 又好enjoy煮ge過程.
    我要學習你~時時喜樂!
    其實你仲好enjoy同老媽一齊煮ge過程, right?
    你睇下一篇文裡面出現左幾多個"老媽"~
    係咪好溫馨呢?
    我亦要學習你, 懂得發掘呀媽ge優點~多加欣賞~

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單