國慶歡樂步行

   

咁大個, 第一次現場看升旗禮, 不知是否比較遠的關係, 只是聽見錄音帶播的音樂, 沒聽見有人唱國歌.  新聞時反而看見香港升旗有市民唱, 連特首都唱埋一份.


原準備參與歡樂長跑的, 才3000m, 不足兩圈松山, 跑完應該無問題(只不過好慢姐)!

BUT最終都是選了步行, 還找來3個朋友一齊, 第一日假期都咁早起身陪我顛, 真係好多謝佢地俾面呀!


用左差不多一個小時行完, 感覺竟然好似攰過世青行的9000m, 那時還是揹住行李添, 點解呢?


                                  

      聞說有一萬三千人參加, 但我們殿後, 所以未能看見前面的人山人海景像!                                                      


                                


                                                      和何生影張相先!

留言

  1. 哈...好健康wo sherry....
    想當年我中學時候都有去參加過國慶長跑..
    一 大班人去..真係好開心ga^^

    回覆刪除
  2. 嗯, 做乜你兩篇文章都寫唒我d心聲嘅? 我五日假期又係無無聊聊咁過(除咗返教堂時), 第一二日竟然日光日白都瞓到成4個鐘, 真係誇張呀!! 食完又瞓, 瞓完又食...... 如果假期再長一點一定變豬了....
     
    我鍾意你d相呀, 寶珠好可愛呢!! ^3^

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單