執錢記


今日下午外出,到達目的地要就車時,看到地面有個有窗口的信封,有些紙幣,心想, 下,好似好耐都未試過執到錢喎,以前最多咪係見到一元五亳一亳!拾起後打開一看,嘩,有五百一百貳拾壹拾,加起來有成840元架,望望四周,沒有人在旁,又沒有偷拍的電台電視台?E,乜係真架,咁點好呢?
1.      可以據為己有喎,岩岩整車用左650,填數仲有剩可以買野食…….
2.      拎去差館
3.      買哂明愛獎券
4.      捐比四川地震
 
後三者,有無咁正氣呀,余寶珠………
 
如果你係我,你會點呢?
 
吾駛諗LA,只不過10秒間的事,個苦主(吾係雷曼兄弟個班)頭岳岳,四圍望,走回來找失物,E,你架,(見你咁可憐),俾番你啦!
 
吾見左又好慘O既,好彩你回來乍,如果吾係,我都吾知點算好………….
 
嗚,第一次執到咁多錢,不過中空寶………
 
 
















留言

  1. 寶珠姐姐
    我試過執過一千蚊啦
    放左 係屋企一晚,個心囉囉LUN
    最後都係要比警察叔叔
     
    我地而家仲有一個選擇
    交比FRANCO啦!!哈哈哈哈

    回覆刪除
  2. 就算苦主唔返轉頭, 善良嘅寶珠一定會攞去差館啦! 如果係我, 我執之前一定好驚係偷拍, 睇電視D人成日突然成班喺後面衝出嚟, 揸哂"啦啦球", 嚇死人咩!

    回覆刪除
  3. 睇緊你列個四點同時, 我腦裏第一反映係 ->捐左佢
    但...捐去邊度好呢?
    之前響樓梯度執到廿蚊, vivian拎左返教堂奉獻...@@? 此舉會唔會唔係咁好呢?
    不過, 如果響冇人認領下, 我最終都會奉獻比教堂...對比其他的選擇, 始終有d信心

    回覆刪除
  4. 真係好鬼鍾意你架... 夠搞笑!!

    回覆刪除
  5. 我揀"2"丫唔該.....奉公守法丫.....我係正人君子~

    回覆刪除
  6. 好彩個苦主遇到你咋~唔係就...鳴...

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單