無聊的假期

放左5天假LA, 好似咩都無乜點做咁, 最大的貢獻就是陪阿媽返鄉探親, 其他時間都無所事事, 連明愛都無返, 又無乜約朋友吃飯飲野, 起因都是無左架電單車, 吾可以呢度去個度去, 唉, 老闆, 你究竟整吾整到我架車架, 都好多日落喎...................

 

10月1日架車係新葡京天橋跪低左, 我推呀推, 終於去到中銀個便, 力挽狂瀾試下部車得吾得, 身水身汗之際, 有個外國中老年人士(我諗都50多歲了), 少許胖, 典型外國人樣, 見我咁可憐幫我試車, 仲叫我坐上部車度, 他在後面推, 伯伯真係好人, 攪到身水身汗, 雖然部車無起色, BUT 好多謝他仗義相助, THANK YOU 呀!

 

之後我推部車上行人道去德興後面泊車, 上行人道時面前有個看更阿伯, 見到我辛苦托車都無反應.

 

外國人和中國人真係差咁遠??

留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單