淳淳談天主

快五歲的小淳,一直都在天主教學校成長,晚上睡覺時我著她祈禱,有時她會唸學校早上的祈禱文:……幫助我地做個好孩子」(通常都會叫我她不要望著她),但有時又會不肯祈禱,我也隨她;抄經時智潁叫我說耶穌的故事,她都會留神聽著印象中今日是她第一次談天主

中午,我在吃飯,她坐在我對面。
我唸天主經,著她一起唸,她中間就打斷了我,因為她不懂這經文。之後,我唸聖母經,她很開心的一齊唸;完了,我就大聲說:「感謝天主有這一頓飯,同埋有淳淳陪我一起吃。」(因為中午回到家時只有一個人吃飯的,即使有時她在家,可能已在睡午覺)
她腼腆地衝回房裡。

轉頭她有出來,繼續陪我吃飯,外頭大雨。
她突然講:或者天主落d洪水,沖哂d壞人
我:下,沖哂d壞人,邊d係壞人?
淳想了想:唔知啊!
我:咁我地係吾係壞人?
淳:唔係,我地係好人!
我:吓,點解我地係好人?
………她又想了想,不懂回答,為一個未夠五歲的小孩來說,如何劃分似乎係難事。

回到天主的話題。
我:我地出左去(街),d洪水咪沖走我地囉,咁天主咪沖埋我地。
淳:天主睇住架嘛,天主識分架啦。

我:咁我地吾出去(街),天主點睇到我地?
淳:有露台架嘛,咁天主就睇住我地。
我:哦,咁我地屋企都無露台!
淳:(指著有天井的廚房)呢度天主就睇住我地。
我:咁嫲嫲呢?天主睇住嫲嫲?(我媽正在房裡睡覺)
淳:有窗,天主睇住囉!
我:咁呢間房無窗喎!(指著另一間房)
淳:(想了一會),有風扇,天主聽到呀!

這刻我真驚訝,小淳理解到聖神如風這個深奧的道理。
又一次體會耶穌喜愛小孩的原因。

留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單