童心慧語I


余智潁真係比左好多歡樂我們家, 她口中的說話, 真是估佢吾到, 以前常說要記下來, 但都MISS左, 以下是最近兩件事, 我有空也要把其他記得的寫下來! 


 


智潁六歲餘,唸小一


4-2009(某週日)
下週二有英文測驗,智潁週五、週六、週日都有溫書;


週日,余欣欣回來玩,晚餐時間,余欣欣老豆便說: 余欣欣快點吃飯,吃完就回家溫英文,今日無溫過,聽日要測驗。


晚一點,智潁上床睡覺,但可能下午有睡午覺,故在床上典來典去。


其後,她拍拍我媽媽,說:嫲嫲,嫲嫲!


咩事呀!


我好擔心呀!


你擔心咩呀!


我擔心阿欣囉,佢聽日測英文,又吾溫習,我擔心佢囉!


你擔心阿欣,咁你自己呢,你都測英文喎!


我點同呢,我有溫習呀嘛,阿欣又吾溫習!


@_@


 


 


4-5-2009 (智潁五四新青年) 
智潁補習回家吃晚飯,是日有菜、湯及豬扒,由於豬扒是煎過的,阿嫂怕其熱氣,故不准她吃…….


 


智潁立時大聲回應她媽媽:


你吾比我食豬扒,你想我食齋呀?你以為我出家做和尚咩!


 


哈哈,把在場的嫲嫲、阿伯、奶叔笑翻了!


 


(潁潁,你係邊度學架?電視劇好似無乜講過個噃!)

留言

  1. 而家既小朋友好多時都語出驚人....不過我睇得出潁潁對欣欣幾好

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單