小姪女的驚喜2

 

場景: 我在看教宗若望保祿二世的PPT

 

姪女: 呢個係咪本篤十六世

(下, 你又識教宗?)

我: 吾係, 佢係之前的教宗若望保祿二世

姪女: 有個牧童, 好長命架, 吳先生話佢前二年死說

(連見到聖母的花地瑪牧童都知)

我: 哦, 你係咪話見到聖母個3個牧童呀!

姪女: 佢叫做長命牧童呀嘛, 咁本篤十六世係咪死左


我: 吾係, 佢未死, 佢係而家的教宗, 呢個係教宗若望保祿二世, 已經過左身

姪女: 佢係耶穌的.............(吾識講落去)

我: 佢係耶穌的繼位人

姪女: 佢係耶穌的繼位人

我: 你好叻喎, 咁都識

姪女: 吾係, 聖經度好多教宗D名我都吾識, 識得一個, 都吾叻

(嘩, 第一次見佢咁謙)

 

@@ 

 

 

留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

阿珍的故事

走!我們去朝聖:Camino的時機

出發—我不孤單